CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

دوست جونیایدیبا

دوست جونیای دیبا درادامه مطلب

سلام امروز خواستم ازدوست جونیام بگم 

اول بگم اوناهمشون برای من مثل یه ستاره تو اسمونن پس من فرق بینشون قائل نمیشمبه جز یکی دوتاشون که خودشونن میدونن 

اول انی چون اگه اول اون نباشه صاحب این وبلاگ میمرهخیلی دخترشوخ وباحالی اون یکیازدرخشنده ترین ستاره های زندگی منه البته بگم اسمش انی نیست من انیصداشمیزنم اسلش انیتاست

خب میرسیم به ننی نا همون نرگس جون خیلیدختر خوب وبانمکی من ننی جونو خیلیدوست دارم خودش میدونهتک ستاره ی اسمونمه نرگسجون از اینکه بهت گفتم ننی ناراحت نشی

خباین دونفر فرشته های شهر زندگی منن  خیلی دوستون دارم بامحبت های من خوشگلای من نانازای من

خب خیلیا از من سوال میکنن بهترین رفیقام کیان این رفیقا عبارتندز نرگس ننی انی انیتا

خب سومین دوستیکه میخوام بهتون معرفی کنم الی یا النازه خوشگل ملوس بانمک دیگه چی بگم همه چی تمومه

 دیگه نوبتی هم باشه نوبت مهی یا مهنازنازم قشنگم بانمک گلم  خواننده ی کلاس اکادمی موسیقی گوگوش 

حالا فاطی یا فاطمه میتونمبگم خوش قلب ترین دختری که تایه حال توعمرم دیدم  به قول هومن کامران هیچکی مثل تو نیست هم بخواد یک باشه هم بیست

لیلی رو دیگه نگو اسمش لیلاست نه لیلی من از لیلا یه الگوی خوب از خودگذشتگی دارم دوست دارم لیلا جون

خب نوبت مهی 2 یا مهتایه چشمات خیلی قشنگن مهتاب اصلا اسم برازندته دوست دارم میدونی که این کار دله گناه من نیست

خب دیگه ایناهمه رفیقامن

حالا اینجارو من نمیگم بلکه انیتا جون میگه درمورد من تو سال پیش اخر خافظی توی یه کاغذ نوسته بود  دیبا تو بهترین دختر هستی که من دیدم و میدونم هیچوقتم مثل تو نمیبینم دوست دارم بعد بایه خط قشنگی نوشته بود ای لاو یو یکی نرگس جونم هست امااون همون روز گم شد

دلم برای همه ی شما تنگ شده بازم میگم دوستون دارم عاشقتونم با تموم احساسم دارم میگم عاشقتونم

چند دوست دیگه کهزیاد فابریک نیستیم

مری یا همون مریم

جنی یا همون جانا

هلی یا هلن


دیگه بسه همتونو دوست دارم چشمامو میذارم روهم شمارو میبینم دوستون دارم میدونین خیلی زیاد



این چند عکس مال شماها هستن پائیننی ها

به سفارش سونیجونتا پست بعدی بای


نظرات 3 + ارسال نظر
ماوا جون یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.maevajoon.blogsky.com

سلام پس من کوشم
منو دوست نداری

چرا عزیزم شما اختیار داری به اونا میگن دوست شما جاتون بیشتر ازایناست

نرگس جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

واقعا که من ننی هستم خودتی لبووووووووووووووووووووووووووووو من تو رو می کشمت

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,سانسوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

نرگس جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟سوپرایزت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سانسوررررررررررررررررررررررر حتماااااااااااااااااااااااا

پشت تلفن بهت گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد